Prelazak na online zakazivanje oduševio je klijentkinje Sobe Osobe. Više od 80% njih se sada zakazuje isključivo putem aplikacije. One su zadovoljnije jer imaju bolji kontinuitet zakazivanja redovnih tretmana, dok djelatnici uspešnije organizuju svoje vreme.
Sintija je tražila bolje, modernije rešenje za svoj salon jer joj dosadašnje upisivanje termina u svesku nije bilo efikasno. Pročitajte kako joj je Zoyya u tome pomogla.
90%
bolja iskorišćenost radnih sati
50%
više unapred zakazanih termina
"Klijentkinje su veoma zadovoljne. Sigurno se više od 80% njih sada zakazuje isključivo putem aplikacije jer su shvatile da na taj način lakše dobijaju termin i da im je to praktično. Prestale su zvati i slati brojne poruke putem WhatsApp-a. Sve svoje prethodne i buduće termine sada vide transparentno, brzo i lako dostupno na svom mobilnom telefonu. Takođe dobijaju podsetnike za termine, što je odlično i za njih i za nas. One ne zaboravljaju na termine, a samim tim ni mi ne gubimo vreme koje bismo mogli posvetiti nekoj drugoj klijentkinji."
"Iako to nije bio moj glavni cilj, primetila sam da preko Zoyya aplikacije dolaze i novi klijenti. Budući da moj salon zahteva zakazivanje termina, Zoyya se pokazala kao dobar kanal za privlačenje novih klijenata koji cene takav način rada. Na taj način privlačim klijente koji se uklapaju u filozofiju poslovanja i lakše postižem dugoročno zadovoljavajuću saradnju."
"Umesto da ulažem trud u marketing i privlačenje novih klijentkinja, radije radim više i kvalitetnije sa postojećim lojalnim klijentkinjama. Kada klijentkinje na svom telefonu imaju aplikaciju za zakazivanje, dok završavam tretman možemo se dogovoriti za sledeći termin i one ga odmah rezervišu. Tako se ne može dogoditi da za 4 nedelje ne uspeju dobiti termin jer smo zauzeti i da im dođe na red tek 5. nedelja ljuteći se jer 10 dana šetaju sa izrastom ili sedim dlakama koje su izrasle. Primetila sam da na taj način određena klijentkinja umesto 10 puta godišnje dolazi 13 puta. Pored toga, postižem bolje rezultate sa njihovom kosom jer održavamo bolji kontinuitet nege."
"Sada su mi konačno dostupni svi termini u kalendaru kad god to poželim. Veoma je praktično imati sve na mobilnom telefonu. Ranije sam upisivala u svesku koju nisam nosila van salona, pa sam morala čekati da dođem u salon i vidim slobodne termine, što mi je izazivalo nervozu. I ostali zaposleni imaju pristup aplikaciji na svom mobilnom telefonu, tako da svi bitni uvek imaju pregled poslovanja. Zaista se oseća razlika u organizaciji."
Ponosni smo što svakodnevno pomažemo pružaocima usluga da unaprede svoje poslovanje i olakšaju svoj rad.
"Koristimo Zoyyu nekoliko meseci i veoma smo zadovoljni, kao i naše klijentkinje koje mogu zakazati termin samo nekoliko klikova. Naša produktivnost je na višem nivou, aplikacija je jednostavna, podrška od programerskog tima je sjajna, pa se aplikacija svakodnevno dodatno unapređuje. Preporučujem!"
Marin Marinović
Vlasnik, Fizionova
Pored svoje standardizovane usluge, beskompromisne higijene, široke dostupnosti, fokusa na nokte i pravednosti prema svima, Nail Lab je postavio nove standarde u industriji nege noktiju uvođenjem aplikacije Zoyya. Laboratorija za nokte sa aplikacijom Zoyya nudi najbolje što vaši nokti zaslužuju i to bez čekanja.
90%
rezervacije napravljene putem aplikacije
100%
efikasnije poslovanje
Zahvaljujući Zoyyi, muški identitet klijenata frizerskog salona Šmekera dosegnuo je novi digitalni nivo. Preko 90% njih sada online zakazuje termine, čime je odlazak kod berbera postao potpuno novo i ugodnije iskustvo.
90%
ostvarenih rezervacija putem aplikacije
100%
učinkovitije poslovanje i veće zadovoljstvo klijenata
Tanja Gavran, vlasnica salona Bonjour Beauty, uvela je aplikaciju za online zakazivanje pre nekoliko meseci. Kako redovno istražujemo uticaj Zoyya aplikacije na poslovanje naših korisnika, zamolili smo Tanju da nam ispriča kako joj je Zoyya pomogla i kako su klijentkinje reagovale na novi način zakazivanja. Rezultati su je oduševili, kao i nas.
85%
termina se sada popuni online
50%
bolja organizacija vremena
"Kynsi je posvećen trenucima. Svaki kontakt sa našim salon postrojenjem mora biti prijatan i opuštajući doživljaj za klijente. Odnos s klijentima počinje pre dolaska u kozmetički salon i traje i nakon same usluge, pa smo želeli da omogućimo jednostavan, brz i moderan način pristupa našim uslugama. Zoyya email ili SMS podsetnici znače da klijenti ne moraju da se brinu o pamćenju termina. Pored toga, Zoyya nam omogućava praćenje rezultata tretmana i individualnog napretka svakog klijenta. Jer to zaslužuju naši klijenti."
100%
posvećenost klijentima tokom tretmana
90%
posvećenost klijentima tokom tretmana
Naša korisnička služba je tu za vas svakog dana u nedelji. Slobodno nas kontaktirajte.
Kontaktirajte nasPregledajte našu korisničku dokumentaciju ili potražite odgovore na često postavljana pitanja.
Česta pitanjaKoristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo pregledavanja, pružili personalizirane oglase ili sadržaj i analizirali naš promet. Klikom na „Prihvatam“, pristajete na našu upotrebu kolačića.Pročitaj našu politiku kolačića