zoyya logo
Bonjour Beauty-9.8.2021.

Kako je Bonjour Beauty unapredio svoje poslovanje

Tanja Gavran, vlasnica Bonjour Beauty salona, uvela je aplikaciju za online zakazivanje pre nekoliko meseci. Kako redovno istražujemo uticaj Zoyye na poslovanje naših korisnika, Tanju smo zamolili da nam ispriča kako joj je Zoyya pomogla i kako su njene klijentkinje reagovale na novi način zakazivanja. Rezultati su oduševili i nju i nas.

I klijentkinje od 95 godina se kod mene zakazuju online

Tanja je pre nekoliko meseci uvela online zakazivanje u svoj salon i sada ne može da zamisli povratak na staro. A ne mogu ni njene klijentkinje. Čak ni one za koje biste (neopravdano) pomislili da ne vole obavljati stvari online.

Online zakazivanje

85%

termina se sada popunjava online

Iskorišćenost vremena

50%

bolja organizacija vremena

play icon

Kako smo uveli Zoyyu

"O alatu poput Zoyye sam počela da razmišljam pre godinu dana jer mi je nedostajala digitalna kartoteka. Uvek sam smatrala da je važno i profesionalno voditi beleške o tretmanima nege i kako oni deluju na pojedinu klijentkinju i tip kože ili noktiju.

U Zoyyi sam pronašla rešenje odnosno način da beležim sve što radim s određenom klijentkinjom, sve njene tretmane, kada su bili i koliko često. Sada više ne moram da prelistavam stare beležnice ili pamtim koja klijentkinja voli kakve nokte ili tretmane.

To je bio glavni razlog isprobavanja Zoyye, a kao veliki bonus sam otkrila sve čari online zakazivanja i upravljanja rasporedom putem mobilnog telefona. Sada kada vidim koliko mi pomaže u organizaciji, ne mogu da zamislim povratak na staro."

#1 aplikacija za naručivanje

Zakažite probu

Kako su klijenti reagovali

Tanja nam je ispričala kako je Zoyya objeručke prihvaćena od strane klijentkinja. Više od 85% je odmah prihvatilo novi način zakazivanja, čim su prvi put dobili informaciju da je to mogućnost.

"Svima koji su me kontaktirali sam prosledila link na online zakazivanje i drugi put su se automatski zakazali putem aplikacije. Na društvenim mrežama i Viber grupama sam postavila obaveštenje o novom načinu zakazivanja, što svima preporučujem jer se time izbegava ovaj inicijalni kontakt i pojedinačno obaveštavanje o novom načinu zakazivanja. Takođe, imam vizit kartu i plakat ispred salona s QR kodom koji vodi direktno na profil za online zakazivanje, što se takođe pokazalo kao dobra metoda za informisanje i podsećanje na online zakazivanje."

Zoyya je broj jedan aplikacija za online zakazivanje usluga na našem tržištu

"Da aplikacije poput Zoyye postoje, otkrila sam u jednoj Facebook grupi za nas kozmetičare. Isprobala sam nekoliko aplikacija za koje sam stekla utisak da imaju sličnu svrhu, a Zoyya se definitivno pokazala kao najbolja. Ekonomski je najisplativija, ima i besplatnu verziju, najjednostavnija je za korišćenje, klijentkinje je vole, a ima i lokalnu podršku što mi je dalo sigurnost da će mi neko pomoći ako zapnem s korišćenjem ili ako nešto slučajno pođe po zlu."

Koje smo rezultate postigli

‍‍Velika ušteda vremena i energije

Bonjour Beauty je uvođenjem Zoyye postigao velika organizaciona poboljšanja.

"Imam mnogo bolju organizaciju, manje stresa i više vremena. Mogu se kvalitetnije pripremiti za klijentkinje između tretmana i uzeti pauzu u vreme kada je to najbolje za mene i za posao. Svakako preporučujem svim svojim koleginicama da uvedu online zakazivanje. Mislim da se niko ne bi trebao vratiti na telefonsko i Viber zakazivanje. Ovo je veliko poboljšanje, olakšanje i dobitak za mene i klijentkinje."

Pojačava profesionalan utisak mog salona

"Kako volim istraživati novu i bolju kozmetiku, nove tehnike koje dolaze na tržište, tako volim biti i u korak s trendovima uopšte. Kroz uvođenje modernog načina zakazivanja postigla sam da su klijentkinje i tim aspektom zadovoljne. Imam brojne klijentkinje koje su majke i poslovne žene, preko dana zatrpane obavezama te se svoje nege i brige o telu sete tek uveče kad se sve smiri. Sada imaju opciju zakazati se u vreme kada im to odgovara, kroz jednu cool i modernu aplikaciju."

salon image
salon image

#korisničke recenzije

Šta drugi pružaoci usluga kažu o Zoyyi

Ponosni smo što svakodnevno pomažemo pružaocima usluga da unaprede svoje poslovanje i olakšaju svoj rad.

company logo

"Koristimo Zoyyu nekoliko meseci i veoma smo zadovoljni, kao i naše klijentkinje koje mogu zakazati termin samo nekoliko klikova. Naša produktivnost je na višem nivou, aplikacija je jednostavna, podrška od programerskog tima je sjajna, pa se aplikacija svakodnevno dodatno unapređuje. Preporučujem!"

employee image

Marin Marinović

Vlasnik, Fizionova

#iskustva korisnika

Uspešne priče korišćenja Zoyye

Sve uspešne priče

Nail Lab

Kako su Zoyya rezervacije doprinele Nail Labu

Pored svoje standardizovane usluge, beskompromisne higijene, široke dostupnosti, fokusa na nokte i pravednosti prema svima, Nail Lab je postavio nove standarde u industriji nege noktiju uvođenjem aplikacije Zoyya. Laboratorija za nokte sa aplikacijom Zoyya nudi najbolje što vaši nokti zaslužuju i to bez čekanja.

90%

rezervacije napravljene putem aplikacije

100%

efikasnije poslovanje

case study image

Barbershop Šmeker

Kako je Šmeker Barbershop unapredio svoje poslovanje

Zahvaljujući Zoyyi, muški identitet klijenata frizerskog salona Šmekera dosegnuo je novi digitalni nivo. Preko 90% njih sada online zakazuje termine, čime je odlazak kod berbera postao potpuno novo i ugodnije iskustvo.

90%

ostvarenih rezervacija putem aplikacije

100%

učinkovitije poslovanje i veće zadovoljstvo klijenata

case study image

Kynsi

Kako je Zoyya upotpunila iskustvo klijenata u salonu Kynsi

"Kynsi je posvećen trenucima. Svaki kontakt sa našim salon postrojenjem mora biti prijatan i opuštajući doživljaj za klijente. Odnos s klijentima počinje pre dolaska u kozmetički salon i traje i nakon same usluge, pa smo želeli da omogućimo jednostavan, brz i moderan način pristupa našim uslugama. Zoyya email ili SMS podsetnici znače da klijenti ne moraju da se brinu o pamćenju termina. Pored toga, Zoyya nam omogućava praćenje rezultata tretmana i individualnog napretka svakog klijenta. Jer to zaslužuju naši klijenti."

100%

posvećenost klijentima tokom tretmana

90%

posvećenost klijentima tokom tretmana

case study image

Soba Osoba

Kako je Soba Osoba postigla bolje iskorišćenost radnog sata

Prelazak na online zakazivanje oduševio je klijentkinje Sobe Osobe. Više od 80% njih se sada zakazuje isključivo putem aplikacije. One su zadovoljnije jer imaju bolji kontinuitet zakazivanja redovnih tretmana, dok djelatnici uspešnije organizuju svoje vreme.

90%

bolje iskorišćenost radnih sati

50%

više unapred zakazanih termina

case study image

#pomoć

Imate pitanja ili trebate pomoć?

icon

Kontaktirajte nas

Naša korisnička služba je tu za vas svakog dana u nedelji. Slobodno nas kontaktirajte.

Kontaktirajte nas
icon

Česta pitanja i pomoć

Pregledajte našu korisničku dokumentaciju ili potražite odgovore na često postavljana pitanja.

Česta pitanja

Poštujemo vašu privatnost

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo pregledavanja, pružili personalizirane oglase ili sadržaj i analizirali naš promet. Klikom na „Prihvatam“, pristajete na našu upotrebu kolačića.Pročitaj našu politiku kolačića