Tanja Gavran, vlasnica Bonjour Beauty salona, uvela je aplikaciju za online zakazivanje pre nekoliko meseci. Kako redovno istražujemo uticaj Zoyye na poslovanje naših korisnika, Tanju smo zamolili da nam ispriča kako joj je Zoyya pomogla i kako su njene klijentkinje reagovale na novi način zakazivanja. Rezultati su oduševili i nju i nas.
Tanja je pre nekoliko meseci uvela online zakazivanje u svoj salon i sada ne može da zamisli povratak na staro. A ne mogu ni njene klijentkinje. Čak ni one za koje biste (neopravdano) pomislili da ne vole obavljati stvari online.
85%
termina se sada popunjava online
50%
bolja organizacija vremena
Tanja nam je ispričala kako je Zoyya objeručke prihvaćena od strane klijentkinja. Više od 85% je odmah prihvatilo novi način zakazivanja, čim su prvi put dobili informaciju da je to mogućnost.
"Svima koji su me kontaktirali sam prosledila link na online zakazivanje i drugi put su se automatski zakazali putem aplikacije. Na društvenim mrežama i Viber grupama sam postavila obaveštenje o novom načinu zakazivanja, što svima preporučujem jer se time izbegava ovaj inicijalni kontakt i pojedinačno obaveštavanje o novom načinu zakazivanja. Takođe, imam vizit kartu i plakat ispred salona s QR kodom koji vodi direktno na profil za online zakazivanje, što se takođe pokazalo kao dobra metoda za informisanje i podsećanje na online zakazivanje."
"Da aplikacije poput Zoyye postoje, otkrila sam u jednoj Facebook grupi za nas kozmetičare. Isprobala sam nekoliko aplikacija za koje sam stekla utisak da imaju sličnu svrhu, a Zoyya se definitivno pokazala kao najbolja. Ekonomski je najisplativija, ima i besplatnu verziju, najjednostavnija je za korišćenje, klijentkinje je vole, a ima i lokalnu podršku što mi je dalo sigurnost da će mi neko pomoći ako zapnem s korišćenjem ili ako nešto slučajno pođe po zlu."
Bonjour Beauty je uvođenjem Zoyye postigao velika organizaciona poboljšanja.
"Imam mnogo bolju organizaciju, manje stresa i više vremena. Mogu se kvalitetnije pripremiti za klijentkinje između tretmana i uzeti pauzu u vreme kada je to najbolje za mene i za posao. Svakako preporučujem svim svojim koleginicama da uvedu online zakazivanje. Mislim da se niko ne bi trebao vratiti na telefonsko i Viber zakazivanje. Ovo je veliko poboljšanje, olakšanje i dobitak za mene i klijentkinje."
"Kako volim istraživati novu i bolju kozmetiku, nove tehnike koje dolaze na tržište, tako volim biti i u korak s trendovima uopšte. Kroz uvođenje modernog načina zakazivanja postigla sam da su klijentkinje i tim aspektom zadovoljne. Imam brojne klijentkinje koje su majke i poslovne žene, preko dana zatrpane obavezama te se svoje nege i brige o telu sete tek uveče kad se sve smiri. Sada imaju opciju zakazati se u vreme kada im to odgovara, kroz jednu cool i modernu aplikaciju."
Ponosni smo što svakodnevno pomažemo pružaocima usluga da unaprede svoje poslovanje i olakšaju svoj rad.
"Koristimo Zoyyu nekoliko meseci i veoma smo zadovoljni, kao i naše klijentkinje koje mogu zakazati termin samo nekoliko klikova. Naša produktivnost je na višem nivou, aplikacija je jednostavna, podrška od programerskog tima je sjajna, pa se aplikacija svakodnevno dodatno unapređuje. Preporučujem!"
Marin Marinović
Vlasnik, Fizionova
Pored svoje standardizovane usluge, beskompromisne higijene, široke dostupnosti, fokusa na nokte i pravednosti prema svima, Nail Lab je postavio nove standarde u industriji nege noktiju uvođenjem aplikacije Zoyya. Laboratorija za nokte sa aplikacijom Zoyya nudi najbolje što vaši nokti zaslužuju i to bez čekanja.
90%
rezervacije napravljene putem aplikacije
100%
efikasnije poslovanje
Zahvaljujući Zoyyi, muški identitet klijenata frizerskog salona Šmekera dosegnuo je novi digitalni nivo. Preko 90% njih sada online zakazuje termine, čime je odlazak kod berbera postao potpuno novo i ugodnije iskustvo.
90%
ostvarenih rezervacija putem aplikacije
100%
učinkovitije poslovanje i veće zadovoljstvo klijenata
"Kynsi je posvećen trenucima. Svaki kontakt sa našim salon postrojenjem mora biti prijatan i opuštajući doživljaj za klijente. Odnos s klijentima počinje pre dolaska u kozmetički salon i traje i nakon same usluge, pa smo želeli da omogućimo jednostavan, brz i moderan način pristupa našim uslugama. Zoyya email ili SMS podsetnici znače da klijenti ne moraju da se brinu o pamćenju termina. Pored toga, Zoyya nam omogućava praćenje rezultata tretmana i individualnog napretka svakog klijenta. Jer to zaslužuju naši klijenti."
100%
posvećenost klijentima tokom tretmana
90%
posvećenost klijentima tokom tretmana
Prelazak na online zakazivanje oduševio je klijentkinje Sobe Osobe. Više od 80% njih se sada zakazuje isključivo putem aplikacije. One su zadovoljnije jer imaju bolji kontinuitet zakazivanja redovnih tretmana, dok djelatnici uspešnije organizuju svoje vreme.
90%
bolje iskorišćenost radnih sati
50%
više unapred zakazanih termina
Naša korisnička služba je tu za vas svakog dana u nedelji. Slobodno nas kontaktirajte.
Kontaktirajte nasPregledajte našu korisničku dokumentaciju ili potražite odgovore na često postavljana pitanja.
Česta pitanjaKoristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo pregledavanja, pružili personalizirane oglase ili sadržaj i analizirali naš promet. Klikom na „Prihvatam“, pristajete na našu upotrebu kolačića.Pročitaj našu politiku kolačića