100+
Lokacija aktivnosti
20.000+
Zadovoljnih korisnika
300.000+
Kreiranih termina
65m+
Iznos izvršenih usluga
Važno nam je razvijati kvalitetno rešenje, odnose s našim partnerima zasnovane na poverenju, kao i osećaj zajednice koji povezuje naše korisnike i naš tim.
Posvećeni smo unapređenju industrije pružalaca usluga, istovremeno stvarajući snažnu kulturu Zoyya tima.
Sve počinje od razumevanja problema i vaših potreba i adekvatnih informacija. Zato Zoyyu razvijamo u saradnji s vama i delimo naša iskustva i znanje u oblasti digitalizacije i unapređenja.
Svaki naš proizvod ujedno predstavlja i nas same, stoga ulažemo mnogo truda u kreiranje kvalitetnih rešenja koja donose vrednost korisniku.
Vi ste posvećeni pružanju izuzetne usluge svojim klijentima. Mi smo tu da vam u tome pomognemo, uštedimo dragoceno vreme i smanjimo nepotrebnu administraciju.
Zajedno možemo učiniti više i unaprediti industriju pružanja usluga kako bi klijenti imali što dostupnije usluge, a vi što uspešnije poslovanje.
Želimo da naši članovi tima imaju mogućnost raditi s mesta na kojem se osećaju najsrećniji i produktivniji. Zato osim kancelarija u Zagrebu i Zadru, radimo iz različitih delova zemlje.
Zagreb, Hrvatska
Mladena Fiolića, 12i 10000 Zagreb
Zadar, Hrvatska
Miroslava Krleže, 1A 23000 Zadar
Remote, Hrvatska
Naši uredi su tamo gde smo mi!
Privukli smo pažnju domaćih medija kao prvi online marketplace usluga u Hrvatskoj.
Svima koji pružaju razne usluge jedna od bitnijih stavki poslovanja je dobro upravljati svojim terminima. Prihod je maksimalan kad su svi termini popunjeni, a u idealnom slučaju procedura rezerviranja termina jednostavna je i za onoga tko pruža uslugu i onoga tko je koristi.
14.11.2024.
Svi koji se brinu o nezi svog tela i vole odlaske frizeru, sada imaju priliku u svom mobilnom telefonu imati listu modernih salona u koje se mogu naručiti u nekoliko klikova! Radi se o novoj aplikaciji Zoyya, koju je razvila startup ekipa iz Hrvatske.
01.02.2022.
U zagrebačkoj Uraniji APX se predstavio hrvatskim startupima, investitorima i predstavnicima medija. Hrvatski startup Zoyya prvi je u koji je APX uložio, a u potrazi su za novim prilikama u Hrvatskoj
01.11.2022.
APX ne gleda isključivo finansijski rast, već i rast i razvoj po brojnim pokazateljima te savetuju na partnerski način, kažu u Zoyyi.
26.10.2021.
Zoyya trenutno ima više od 8.000 aktivnih korisnika, a osim lakšeg i preglednijeg naručivanja, jednostavno je i otkazati termin, ali i popuniti ga novim klijentima
01.09.2021.
Cilj je krajnjim korisnicima pružiti online naručivanje na što više raznolikih usluga. U vreme kada je digitalizacija neminovna u poslovnom svetu kakav danas poznajemo, a usmena komunikacija sve ređa sa svakom novom generacijom, kao nužan potez nameće se modernizacija tržišta pružalaca usluga.
29.04.2021.
Ako ste preduzetnik koji pruža uslugu, važno vam je svaki radni sat iskoristiti najbolje moguće. Vreme se ne može skladištiti i treba kvalitetno upravljati njime. Dobar alat za to je nova Zoyya aplikacija za upravljanje radnim vremenom koja ima i sistem online naručivanja.
26.04.2021.
Iako se broj online kupaca udvostručio u 2020. godini, veliki procenat frizerskih salona i salona lepote, zdravstvenih ustanova i veterinara, fitness i sportskih centara, kao i edukatora, još uvek se oslanja na telefonske pozive, beležnice i slične zastarele alate kako bi ugovarali posete kupaca i upravljali svojim rasporedom.
16.12.2020.
Ivana Zuber još si je 2012. zacrtala da će raditi u firmi kao što je Buffer. Danas već ima višegodišnje iskustvo u njoj, dogurala je do mesta Engineer Managerice, a kulturu ove zanimljive kompanije, koja je izgrađena na radu na daljinu i transparentnosti, pokušava preneti i u svoj startup Zoyya.
17.11.2020.
Svake nedelje objavljujemo korisne savete o unapređenju poslovanja i uspešne priče iz industrije.
Zoyya - u jednoj aplikaciji mnoštvo marketinških koristi za vaš business! Saznajte kako iskoristiti sve Zoyya mogućnosti te brzo i jednostavno unaprijediti online nastup
10.12.2024.
Otkrijte ključne inovacije koje su oblikovale Zoyya aplikaciju ove godine – nove značajke poput chata, galerije slika, poklon bonova i redizajna donose jednostavnije poslovanje i bolje korisničko iskustvo.
02.12.2024.
Blagdani, rođendani, godišnjice… Svi vole dobiti poklon, a poklon bonovi su među najtraženijim darovima! U vrijeme kada klijenti traže praktične opcije za darivanje, poklon bonovi su sjajan način da proširite svoje poslovanje i zadržite zadovoljstvo klijenata.
18.11.2024.
Naša korisnička služba je tu za vas svakog dana u nedelji. Slobodno nas kontaktirajte.
Kontaktirajte nasPregledajte našu korisničku dokumentaciju ili potražite odgovore na često postavljana pitanja.
Česta pitanjaKoristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo pregledavanja, pružili personalizirane oglase ili sadržaj i analizirali naš promet. Klikom na „Prihvatam“, pristajete na našu upotrebu kolačića.Pročitaj našu politiku kolačića