Pored svoje standardizovane usluge, beskompromisne higijene, široke dostupnosti, fokusa na nokte i pravednosti prema svima, Nail Lab je postavio nove standarde u industriji nege noktiju uvođenjem aplikacije Zoyya. Laboratorija za nokte sa aplikacijom Zoyya nudi najbolje što vaši nokti zaslužuju i to bez čekanja.
Uspešna poslovna priča Nail Lab-a počinje opsesijom Eve vlasnice Nail Lab-a noktima, koja uz pomoć aplikacije za online naručivanje Zoyya nastavlja da gradi svoj posao. Kako je Zoyya u potpunosti zamenila svesku i telefonskih poziva i postao je ključno sredstvo za uspešno poslovanje, predstavljamo u nastavku.
90%
rezervacije napravljene putem aplikacije
100%
efikasnije poslovanje
"Često iskustvo kada se pitaju da li klijenti naručuju telefonom ili preko aplikacije Zoyya, odgovor je u 90 odsto slučajeva isti. A to je da prvi puta nazovu i kad saznaju da imamo aplikaciju - više nikad ne nazovu. Reakcije klijentica na onlajn naručivanje su pozitivne. Zoyya je jednostavna za upotrebu i nema komplikacija."
"Klijentice su oduševljene naručivanjem preko Zoyye. Posebice jer same vide sve slobodne termine i nema više pitanja poput: “A kada je slobodno? A tada?” Sve odmah vide na jednom ekranu, pogotovo je to odlično za sve mlađe generacije jer mladi ljudi nisu toliko vešti u razgovaranju s ljudima i to izbegavaju. A kako to mogu napraviti sami online, onda su veoma srećni!"
"Upravo deo koji je mene najviše smeta kao klijenticu je način naručivanja. Svaki put bih morala nazvati. U najboljem slučaju, poslati poruku. Kada bih poslala poruku, jako rijetko bi mi odgovarali u nekom pravovremenom roku. Međutim, najsigurniji i jedini siguran način mi je bio da to radim uživo. I to uživo najčešće bi zapisali u neku svesku. A te sveske su mi delovale sumnjive, odnosno, zaista nisam bila sigurna da li ću dobiti termin u kojem sam došla. Sve to skupa, meni nije bila opcija. Jedino isključivo opcija je bila aplikacija. Netko me je pitao sveska ili Zoyya, pa mi je bilo smešno jer mi nemamo sveksu. Bukvalno nemamo papire u salonu, bez aplikacije ništa!"
"Vrlo skoro pripremamo otvorenje još Nail Labova i veoma se veselimo saznati kakvo rešenje Zoyya ima za nas i naše klijentice da tu ne bude zabuna."
Ponosni smo što svakodnevno pomažemo pružaocima usluga da unaprede svoje poslovanje i olakšaju svoj rad.
"Koristimo Zoyyu nekoliko meseci i veoma smo zadovoljni, kao i naše klijentkinje koje mogu zakazati termin samo nekoliko klikova. Naša produktivnost je na višem nivou, aplikacija je jednostavna, podrška od programerskog tima je sjajna, pa se aplikacija svakodnevno dodatno unapređuje. Preporučujem!"
Marin Marinović
Vlasnik, Fizionova
Zahvaljujući Zoyyi, muški identitet klijenata frizerskog salona Šmekera dosegnuo je novi digitalni nivo. Preko 90% njih sada online zakazuje termine, čime je odlazak kod berbera postao potpuno novo i ugodnije iskustvo.
90%
ostvarenih rezervacija putem aplikacije
100%
učinkovitije poslovanje i veće zadovoljstvo klijenata
Tanja Gavran, vlasnica salona Bonjour Beauty, uvela je aplikaciju za online zakazivanje pre nekoliko meseci. Kako redovno istražujemo uticaj Zoyya aplikacije na poslovanje naših korisnika, zamolili smo Tanju da nam ispriča kako joj je Zoyya pomogla i kako su klijentkinje reagovale na novi način zakazivanja. Rezultati su je oduševili, kao i nas.
85%
termina se sada popuni online
50%
bolja organizacija vremena
"Kynsi je posvećen trenucima. Svaki kontakt sa našim salon postrojenjem mora biti prijatan i opuštajući doživljaj za klijente. Odnos s klijentima počinje pre dolaska u kozmetički salon i traje i nakon same usluge, pa smo želeli da omogućimo jednostavan, brz i moderan način pristupa našim uslugama. Zoyya email ili SMS podsetnici znače da klijenti ne moraju da se brinu o pamćenju termina. Pored toga, Zoyya nam omogućava praćenje rezultata tretmana i individualnog napretka svakog klijenta. Jer to zaslužuju naši klijenti."
100%
posvećenost klijentima tokom tretmana
90%
posvećenost klijentima tokom tretmana
Prelazak na online zakazivanje oduševio je klijentkinje Sobe Osobe. Više od 80% njih se sada zakazuje isključivo putem aplikacije. One su zadovoljnije jer imaju bolji kontinuitet zakazivanja redovnih tretmana, dok djelatnici uspešnije organizuju svoje vreme.
90%
bolje iskorišćenost radnih sati
50%
više unapred zakazanih termina
Naša korisnička služba je tu za vas svakog dana u nedelji. Slobodno nas kontaktirajte.
Kontaktirajte nasPregledajte našu korisničku dokumentaciju ili potražite odgovore na često postavljana pitanja.
Česta pitanjaKoristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo pregledavanja, pružili personalizirane oglase ili sadržaj i analizirali naš promet. Klikom na „Prihvatam“, pristajete na našu upotrebu kolačića.Pročitaj našu politiku kolačića