Zahvaljujući Zoyyi, muški identitet klijenata frizerskog salona Šmekera dosegnuo je novi digitalni nivo. Preko 90% njih sada online zakazuje termine, čime je odlazak kod berbera postao potpuno novo i ugodnije iskustvo.
Vlasnica i ponosna frizerka Marija, ističe kako su Zoyya blagajna i online naručivanje neizostavni deo njenog poslovanja, olakšavajući joj preduzetništvo. Kako su ove funkcionalnosti aplikacije uklopljene u eleganciju i šarm frizerskog salona, otkrivamo u nastavku.
90%
ostvarenih rezervacija putem aplikacije
100%
učinkovitije poslovanje i veće zadovoljstvo klijenata
"Moji klijenti i ja već neko vreme sarađujemo. Štaviše, došli su za mnom i u Šmeker, kada sam ga otvorila. Broj klijenata mi se povećao na novoj lokaciji tako da Šmeker raste iz dana u dan. Klijenti su izuzetno zadovoljni sa Zoyyom i to je fantastično!"
"Moji klijenti više ne žele da me zovu telefonom, slanje poruka i ispitivanje kada imam slobodno vreme. Oni jednostavno otvore aplikaciju, vide svoj i moj raspored te zajedno pronađemo raspored koji odgovara svima i tu smo! Da moji klijenti više ne mogu koristiti Zoyyu, bili bi nezadovoljni i ne bi to želeli, tako da je ovo sjajna opcija!"
"Proces prilagođavanja na Zoyyu je trajao veoma kratko uz pomoć Zoyya tima za podršku koji su dostupni u svakom trenutku. Na početku, kada sam pokrenula svoj salon, prisutni su bili strah i nesigurnost, pa neznanje i potreba za nečim. Onda je bilo: “Nikola, ne mogu, šta sada?” Ali oni su uvek bili tu da me smire i pomognu sa korišćenjem aplikacije. Mislila sam da će biti izuzetno teško na početku budući da nisam digitalno obrazovana, ali mi je bilo lako za uhvatiti. Klik, sve te vodi dalje, veoma lako, šta god da ti treba i super. Zoyya tim je takođe bio uz mene kada je zapelo."
"Digitalno prisustvo je izuzetno korisno i nešto što ti olakšava posao i nešto što jednostavno moraš uvesti u posao. Tako je i sa Zoyyom koja mi olakšava organizaciju posla. Klijenti jednostavno otvore aplikaciju i usklade njihov i moj raspored"
Ponosni smo što svakodnevno pomažemo pružaocima usluga da unaprede svoje poslovanje i olakšaju svoj rad.
"Hvala vam na aplikaciji koja mi je doslovno spasila život, tako savršena stvar 💜! Želim vam se zahvaliti jer je toliko dobra aplikacija, narudžbe nam idu, a ja se uopšte više ne moram javljati na telefon"
Natalija Rušovački
Salon manager, Nomasvello
Pored svoje standardizovane usluge, beskompromisne higijene, široke dostupnosti, fokusa na nokte i pravednosti prema svima, Nail Lab je postavio nove standarde u industriji nege noktiju uvođenjem aplikacije Zoyya. Laboratorija za nokte sa aplikacijom Zoyya nudi najbolje što vaši nokti zaslužuju i to bez čekanja.
90%
rezervacije napravljene putem aplikacije
100%
efikasnije poslovanje
Tanja Gavran, vlasnica salona Bonjour Beauty, uvela je aplikaciju za online zakazivanje pre nekoliko meseci. Kako redovno istražujemo uticaj Zoyya aplikacije na poslovanje naših korisnika, zamolili smo Tanju da nam ispriča kako joj je Zoyya pomogla i kako su klijentkinje reagovale na novi način zakazivanja. Rezultati su je oduševili, kao i nas.
85%
termina se sada popuni online
50%
bolja organizacija vremena
"Kynsi je posvećen trenucima. Svaki kontakt sa našim salon postrojenjem mora biti prijatan i opuštajući doživljaj za klijente. Odnos s klijentima počinje pre dolaska u kozmetički salon i traje i nakon same usluge, pa smo želeli da omogućimo jednostavan, brz i moderan način pristupa našim uslugama. Zoyya email ili SMS podsetnici znače da klijenti ne moraju da se brinu o pamćenju termina. Pored toga, Zoyya nam omogućava praćenje rezultata tretmana i individualnog napretka svakog klijenta. Jer to zaslužuju naši klijenti."
100%
posvećenost klijentima tokom tretmana
90%
posvećenost klijentima tokom tretmana
Prelazak na online zakazivanje oduševio je klijentkinje Sobe Osobe. Više od 80% njih se sada zakazuje isključivo putem aplikacije. One su zadovoljnije jer imaju bolji kontinuitet zakazivanja redovnih tretmana, dok djelatnici uspešnije organizuju svoje vreme.
90%
bolje iskorišćenost radnih sati
50%
više unapred zakazanih termina
Naša korisnička služba je tu za vas svakog dana u nedelji. Slobodno nas kontaktirajte.
Kontaktirajte nasPregledajte našu korisničku dokumentaciju ili potražite odgovore na često postavljana pitanja.
Česta pitanjaKoristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo pregledavanja, pružili personalizirane oglase ili sadržaj i analizirali naš promet. Klikom na „Prihvatam“, pristajete na našu upotrebu kolačića.Pročitaj našu politiku kolačića