Pretrpanost svakodnevnim obavezama u salonu često odlaže potragu za modernim alatima koji pomažu u poslovanju. Vlasnici salona upadaju u začarani krug stalne gužve, nemogućnosti postizanja, stresa... Gube prilike da privuku nove klijente, ostvare veće prihode po satu rada i po klijentu, kao i prilike da identifikuju "rupe" u poslovanju koje se lako mogu rešiti. Natalija je prepoznala koliko će joj koristi doneti moderan sistem za online naručivanje i organizaciju vremena te ga je uvela u No+vello. Pročitajte njena iskustva.
"Nedavno je Zojja primila narudžbine u 3 ujutro. Šta vam to želim reći? Da da nemam Zojju, ta klijentkinja se možda ne bi zakazala tog dana jer bi čekala radno vreme salona, zaboravila sledećeg dana, pa bi poseta bila odložena za nedelju dana. Ta klijentkinja dolazi na određeni tretman prosečno 10 puta godišnje. Ako svaki put odlaže posetu nekoliko dana ili nedelja, zapravo dolazi samo 7 puta godišnje i ja gubim 3 termina po stalnom klijentu."
20%
više termina po klijentu
90%
manje stresa i gubljenja vremena
"Znam da moje klijentkinje nemaju vremena za gubljenje i da žele da se zakazuju u trenutku kada se sete. Za 5 minuta možda zaborave ili ih omete neka druga obaveza. Zato im je Zojja pomogla da se mogu zakazati doslovno kada god se sete, ne nerviraju se zbog propuštenih poziva na koje nisam uvek mogla odmah odgovoriti. Da ne govorim o tome da u aplikaciji sada lepo vide sve usluge, sve prošle i buduće termine, dobijaju email podsetnike i manje moraju pamtiti. Navikle su se da sve obavljaju putem raznih aplikacija i jako mi je drago što smo i mi pronašli način da im to omogućimo."
"Ranije sam zaista imala izazove vezane za administraciju termina i određivanje granice između radnog i slobodnog vremena. Sada je to mnogo lakše. Zahvaljujući Zojji, više se ne moram javljati na telefon usred tretmana, ne moram van radnog vremena odgovarati na razne poruke i pozive, ne gubim vreme na administraciju... Zojja sve to radi umesto mene. Preporučujem online naručivanje svima"
"Smatram da bi Zojju trebali koristiti svi kozmetički, frizerski i ostali saloni koji imaju puno klijenata i tretmana... Žene koje imaju puno obaveza... Osobno mislim da je vreme zapisivanja klijenata i termina u sveske prošlo i da se na taj način poslovanje salona ne može unaprediti."
Ponosni smo što svakodnevno pomažemo pružaocima usluga da unaprede svoje poslovanje i olakšaju svoj rad.
"Hvala vam na aplikaciji koja mi je doslovno spasila život, tako savršena stvar 💜! Želim vam se zahvaliti jer je toliko dobra aplikacija, narudžbe nam idu, a ja se uopšte više ne moram javljati na telefon"
Natalija Rušovački
Salon manager, Nomasvello
Pored svoje standardizovane usluge, beskompromisne higijene, široke dostupnosti, fokusa na nokte i pravednosti prema svima, Nail Lab je postavio nove standarde u industriji nege noktiju uvođenjem aplikacije Zoyya. Laboratorija za nokte sa aplikacijom Zoyya nudi najbolje što vaši nokti zaslužuju i to bez čekanja.
90%
rezervacije napravljene putem aplikacije
100%
efikasnije poslovanje
Zahvaljujući Zoyyi, muški identitet klijenata frizerskog salona Šmekera dosegnuo je novi digitalni nivo. Preko 90% njih sada online zakazuje termine, čime je odlazak kod berbera postao potpuno novo i ugodnije iskustvo.
90%
ostvarenih rezervacija putem aplikacije
100%
učinkovitije poslovanje i veće zadovoljstvo klijenata
Tanja Gavran, vlasnica salona Bonjour Beauty, uvela je aplikaciju za online zakazivanje pre nekoliko meseci. Kako redovno istražujemo uticaj Zoyya aplikacije na poslovanje naših korisnika, zamolili smo Tanju da nam ispriča kako joj je Zoyya pomogla i kako su klijentkinje reagovale na novi način zakazivanja. Rezultati su je oduševili, kao i nas.
85%
termina se sada popuni online
50%
bolja organizacija vremena
"Kynsi je posvećen trenucima. Svaki kontakt sa našim salon postrojenjem mora biti prijatan i opuštajući doživljaj za klijente. Odnos s klijentima počinje pre dolaska u kozmetički salon i traje i nakon same usluge, pa smo želeli da omogućimo jednostavan, brz i moderan način pristupa našim uslugama. Zoyya email ili SMS podsetnici znače da klijenti ne moraju da se brinu o pamćenju termina. Pored toga, Zoyya nam omogućava praćenje rezultata tretmana i individualnog napretka svakog klijenta. Jer to zaslužuju naši klijenti."
100%
posvećenost klijentima tokom tretmana
90%
posvećenost klijentima tokom tretmana
Naša korisnička služba je tu za vas svakog dana u nedelji. Slobodno nas kontaktirajte.
Kontaktirajte nasPregledajte našu korisničku dokumentaciju ili potražite odgovore na često postavljana pitanja.
Česta pitanjaKoristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo pregledavanja, pružili personalizirane oglase ili sadržaj i analizirali naš promet. Klikom na „Prihvatam“, pristajete na našu upotrebu kolačića.Pročitaj našu politiku kolačića