zoyya logo
Nomasvello-29.10.2021.

Kako je online naručivanje unapredilo poslovanje centra za svetlosnu terapiju

Pretrpanost svakodnevnim obavezama u salonu često odlaže potragu za modernim alatima koji pomažu u poslovanju. Vlasnici salona upadaju u začarani krug stalne gužve, nemogućnosti postizanja, stresa... Gube prilike da privuku nove klijente, ostvare veće prihode po satu rada i po klijentu, kao i prilike da identifikuju "rupe" u poslovanju koje se lako mogu rešiti. Natalija je prepoznala koliko će joj koristi doneti moderan sistem za online naručivanje i organizaciju vremena te ga je uvela u No+vello. Pročitajte njena iskustva.

Veće popunjavanje kalendara, manje stresa

"Nedavno je Zojja primila narudžbine u 3 ujutro. Šta vam to želim reći? Da da nemam Zojju, ta klijentkinja se možda ne bi zakazala tog dana jer bi čekala radno vreme salona, zaboravila sledećeg dana, pa bi poseta bila odložena za nedelju dana. Ta klijentkinja dolazi na određeni tretman prosečno 10 puta godišnje. Ako svaki put odlaže posetu nekoliko dana ili nedelja, zapravo dolazi samo 7 puta godišnje i ja gubim 3 termina po stalnom klijentu."

Povećanje dolazaka

20%

više termina po klijentu

Manje administracije

90%

manje stresa i gubljenja vremena

play icon

Zašto smo uveli Zojja aplikaciju

"Imamo puno posla, a tretmani IPL metodom trajnog uklanjanja dlačica svetlom su veoma traženi kod nas. Sa druge strane, to znači da moramo imati dobru organizaciju vremena da bismo sve stigli. Drugim rečima, želimo da klijentkinje budu zadovoljne uslugom, vremenom u kojem su uspele da dobiju termin i vremenom koje sam im uspela posvetiti. Takođe je važno da mi koji radimo depilaciju ne budemo suočeni sa haosom i stresom tokom radnog dana. To nije dobro ni za poslovanje ni za klijentkinje. Gubljenje vremena i živaca na administraciju, odgovaranje na poruke i propuštene pozive umesto posvećivanja energije pružanju bolje usluge i razvoju poslovanja više nije opcija. Zato smo uveli Zojju."

#1 aplikacija za naručivanje

Zakažite probu

Kako su klijenti reagovali na online naručivanje

"Znam da moje klijentkinje nemaju vremena za gubljenje i da žele da se zakazuju u trenutku kada se sete. Za 5 minuta možda zaborave ili ih omete neka druga obaveza. Zato im je Zojja pomogla da se mogu zakazati doslovno kada god se sete, ne nerviraju se zbog propuštenih poziva na koje nisam uvek mogla odmah odgovoriti. Da ne govorim o tome da u aplikaciji sada lepo vide sve usluge, sve prošle i buduće termine, dobijaju email podsetnike i manje moraju pamtiti. Navikle su se da sve obavljaju putem raznih aplikacija i jako mi je drago što smo i mi pronašli način da im to omogućimo."

Koje su nam koristi doneli Zojja

Zojja je moja desna ruka

"Ranije sam zaista imala izazove vezane za administraciju termina i određivanje granice između radnog i slobodnog vremena. Sada je to mnogo lakše. Zahvaljujući Zojji, više se ne moram javljati na telefon usred tretmana, ne moram van radnog vremena odgovarati na razne poruke i pozive, ne gubim vreme na administraciju... Zojja sve to radi umesto mene. Preporučujem online naručivanje svima"

Preporučujem online naručivanje svima

"Smatram da bi Zojju trebali koristiti svi kozmetički, frizerski i ostali saloni koji imaju puno klijenata i tretmana... Žene koje imaju puno obaveza... Osobno mislim da je vreme zapisivanja klijenata i termina u sveske prošlo i da se na taj način poslovanje salona ne može unaprediti."

salon image
salon image

#korisničke recenzije

Šta drugi pružaoci usluga kažu o Zoyyi

Ponosni smo što svakodnevno pomažemo pružaocima usluga da unaprede svoje poslovanje i olakšaju svoj rad.

company logo

"Koristimo Zoyyu nekoliko meseci i veoma smo zadovoljni, kao i naše klijentkinje koje mogu zakazati termin samo nekoliko klikova. Naša produktivnost je na višem nivou, aplikacija je jednostavna, podrška od programerskog tima je sjajna, pa se aplikacija svakodnevno dodatno unapređuje. Preporučujem!"

employee image

Marin Marinović

Vlasnik, Fizionova

#iskustva korisnika

Uspešne priče korišćenja Zoyye

Sve uspešne priče

Nail Lab

Kako su Zoyya rezervacije doprinele Nail Labu

Pored svoje standardizovane usluge, beskompromisne higijene, široke dostupnosti, fokusa na nokte i pravednosti prema svima, Nail Lab je postavio nove standarde u industriji nege noktiju uvođenjem aplikacije Zoyya. Laboratorija za nokte sa aplikacijom Zoyya nudi najbolje što vaši nokti zaslužuju i to bez čekanja.

90%

rezervacije napravljene putem aplikacije

100%

efikasnije poslovanje

case study image

Barbershop Šmeker

Kako je Šmeker Barbershop unapredio svoje poslovanje

Zahvaljujući Zoyyi, muški identitet klijenata frizerskog salona Šmekera dosegnuo je novi digitalni nivo. Preko 90% njih sada online zakazuje termine, čime je odlazak kod berbera postao potpuno novo i ugodnije iskustvo.

90%

ostvarenih rezervacija putem aplikacije

100%

učinkovitije poslovanje i veće zadovoljstvo klijenata

case study image

Bonjour Beauty

Kako je Bonjour Beauty unapredio svoje poslovanje

Tanja Gavran, vlasnica salona Bonjour Beauty, uvela je aplikaciju za online zakazivanje pre nekoliko meseci. Kako redovno istražujemo uticaj Zoyya aplikacije na poslovanje naših korisnika, zamolili smo Tanju da nam ispriča kako joj je Zoyya pomogla i kako su klijentkinje reagovale na novi način zakazivanja. Rezultati su je oduševili, kao i nas.

85%

termina se sada popuni online

50%

bolja organizacija vremena

case study image

Kynsi

Kako je Zoyya upotpunila iskustvo klijenata u salonu Kynsi

"Kynsi je posvećen trenucima. Svaki kontakt sa našim salon postrojenjem mora biti prijatan i opuštajući doživljaj za klijente. Odnos s klijentima počinje pre dolaska u kozmetički salon i traje i nakon same usluge, pa smo želeli da omogućimo jednostavan, brz i moderan način pristupa našim uslugama. Zoyya email ili SMS podsetnici znače da klijenti ne moraju da se brinu o pamćenju termina. Pored toga, Zoyya nam omogućava praćenje rezultata tretmana i individualnog napretka svakog klijenta. Jer to zaslužuju naši klijenti."

100%

posvećenost klijentima tokom tretmana

90%

posvećenost klijentima tokom tretmana

case study image

#pomoć

Imate pitanja ili trebate pomoć?

icon

Kontaktirajte nas

Naša korisnička služba je tu za vas svakog dana u nedelji. Slobodno nas kontaktirajte.

Kontaktirajte nas
icon

Česta pitanja i pomoć

Pregledajte našu korisničku dokumentaciju ili potražite odgovore na često postavljana pitanja.

Česta pitanja

Poštujemo vašu privatnost

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo pregledavanja, pružili personalizirane oglase ili sadržaj i analizirali naš promet. Klikom na „Prihvatam“, pristajete na našu upotrebu kolačića.Pročitaj našu politiku kolačića