Ako želite saznati sve relevantne činjenice o zanimljivom svetu čokolade, dobra ideja je posetiti Muzej čokolade u Zagrebu. Ovaj najslađi muzej u Zagrebu idealan je za grupne izlete, porodične izlete sa decom, ali i za druženje sa prijateljima ili romantične izlaske sa voljenom osobom. Bez obzira na to u kojem sastavu ga posetite, vašu posetu će organizovati uz pomoć Zojya aplikacije.
"Popunjene termine i dolazak koga možemo videti u realnom vremenu i lakše je organizovati stručno vođstvo na određenom stranom jeziku. Takođe pomaže u pridržavanju epidemioloških smernica gde je bitno da se ograniči presecanje različitih grupa i vodi računa o broju posetilaca."
100%
lakše organizovanje
50%
brže reagovanje na promene
Ponosni smo što svakodnevno pomažemo pružaocima usluga da unaprede svoje poslovanje i olakšaju svoj rad.
"Koristimo Zoyyu nekoliko meseci i veoma smo zadovoljni, kao i naše klijentkinje koje mogu zakazati termin samo nekoliko klikova. Naša produktivnost je na višem nivou, aplikacija je jednostavna, podrška od programerskog tima je sjajna, pa se aplikacija svakodnevno dodatno unapređuje. Preporučujem!"
Marin Marinović
Vlasnik, Fizionova
Pored svoje standardizovane usluge, beskompromisne higijene, široke dostupnosti, fokusa na nokte i pravednosti prema svima, Nail Lab je postavio nove standarde u industriji nege noktiju uvođenjem aplikacije Zoyya. Laboratorija za nokte sa aplikacijom Zoyya nudi najbolje što vaši nokti zaslužuju i to bez čekanja.
90%
rezervacije napravljene putem aplikacije
100%
efikasnije poslovanje
Zahvaljujući Zoyyi, muški identitet klijenata frizerskog salona Šmekera dosegnuo je novi digitalni nivo. Preko 90% njih sada online zakazuje termine, čime je odlazak kod berbera postao potpuno novo i ugodnije iskustvo.
90%
ostvarenih rezervacija putem aplikacije
100%
učinkovitije poslovanje i veće zadovoljstvo klijenata
Tanja Gavran, vlasnica salona Bonjour Beauty, uvela je aplikaciju za online zakazivanje pre nekoliko meseci. Kako redovno istražujemo uticaj Zoyya aplikacije na poslovanje naših korisnika, zamolili smo Tanju da nam ispriča kako joj je Zoyya pomogla i kako su klijentkinje reagovale na novi način zakazivanja. Rezultati su je oduševili, kao i nas.
85%
termina se sada popuni online
50%
bolja organizacija vremena
"Kynsi je posvećen trenucima. Svaki kontakt sa našim salon postrojenjem mora biti prijatan i opuštajući doživljaj za klijente. Odnos s klijentima počinje pre dolaska u kozmetički salon i traje i nakon same usluge, pa smo želeli da omogućimo jednostavan, brz i moderan način pristupa našim uslugama. Zoyya email ili SMS podsetnici znače da klijenti ne moraju da se brinu o pamćenju termina. Pored toga, Zoyya nam omogućava praćenje rezultata tretmana i individualnog napretka svakog klijenta. Jer to zaslužuju naši klijenti."
100%
posvećenost klijentima tokom tretmana
90%
posvećenost klijentima tokom tretmana
Naša korisnička služba je tu za vas svakog dana u nedelji. Slobodno nas kontaktirajte.
Kontaktirajte nasPregledajte našu korisničku dokumentaciju ili potražite odgovore na često postavljana pitanja.
Česta pitanjaKoristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo pregledavanja, pružili personalizirane oglase ili sadržaj i analizirali naš promet. Klikom na „Prihvatam“, pristajete na našu upotrebu kolačića.Pročitaj našu politiku kolačića